
Lancering nieuw employer branding verhaal
2 december 2024
Bij PostNL komen we echt overal. In elke stad, wijk en straat. Wij bezorgen meer dan zomaar pakjes. Wij bezorgen bijzondere momenten. En achter ieder pakje schuilt een team met één doel: de favoriete bezorger zijn. Maar onze ambities gaan verder dan dat…. We willen ook de favoriete werkgever zijn?
Zo begint het nieuwe merkverhaal van PostNL België.
Wat is een merkverhaal?
Een verhaal dat vertelt wie we zijn en waarvoor we staan. Toekomstige medewerkers ontdekken de belangrijkste waarden van ons bedrijf. Wat dat is? Wel, bij PostNL geven we de vrijheid én verantwoordelijkheid om te proberen, te durven en te doen. Enkel zo kan je groeien in je vak én als mens. Iedereen is bij ons van onschatbare waarde. Van sorteerder tot financial controller… iedere medewerker is een onmisbare schakel in de keten en dat voel je ook. Bij PostNL kom je terecht in een hecht team dat met je meejuicht op topmomenten en je ondersteunt wanneer het nodig is. We zijn één hechte PostNL-familie én daar zijn we trots op.
Wat nu?
Het merkverhaal vormde de basis voor het uitwerken van nieuw beeldmateriaal. Zo werd eind augustus een nieuwe fotoshoot georganiseerd waarin steeds groepjes van medewerkers werden gefotografeerd. Zo toont PostNL dat niet het individu maar de groep centraal staat. Verder werd het merkverhaal ook vertaald in beelden wat resulteerde in een prachtige employer branding video waar meer dan 60 medewerkers aan meegewerkt hebben. Tot slot werden ook nog drie medewerkers aan het woord gelaten. Zij vertellen over het werken bij PostNL én over hun takenpakket. Het resultaat van dit beeldmateriaal ontdek je op deze vernieuwde website.